bilden = FIN!

   Datum: 2009-12-19 & Klockan: 14:50:20 | Kategori: Allmänt
 dålo
TJENA !
jag ÄLSKAR bilden!:D

förlår för den dåliga uppdateringen:(
men igår va det ju fredag och åkte in till stan och köpte byxor, lack leggins och en tup halsduk:D
och så träffade man nora och lollo och vi gick tsm , sen kom lollos pappa och hämtade oss för nora skulle sova hos lollo och sen skulle dem lämna en julklapp till bea som åker till thailand imon (söndag)
när vi va hos bea så skulle alla fyra visst sova över hon lol¨lo:D så vi packa alla saker och sticker till lollo och sen går vi till albin och anton och träffar dem + john isak jonatah alm amar :D och vi hade snöbolsskrig och jag och nora blev nog mest bombade:P mkt trevligt men kallt!!!
sen när vi kom hem  blev det mkt skratt och sen la vi osss i sängarna och snackade jag va nog tröttast:P så jag somnade först XD
men det va mkt trevligt:D

ni idag åkte jag till stan igen och träffade mamma och köpte lite julklappar:D<3

Kommentarer
Postat av: antonia

vi är bäst :D<3

2009-12-20 @ 20:18:20
URL: http://twolikeone.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sötnosar vi är!

2009-12-20 @ 20:22:37
URL: http://alexalvabengan.blogg.se/
Postat av: maja

haha bilden !<3

2009-12-29 @ 01:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0