:D

   Datum: 2009-12-26 & Klockan: 18:33:24 | Kategori: Allmänt

tjollahopp

idag gick jah upp vid tio -.-' trött-.-' :P
sen duschade jag och fixade mig i ordning . vid halv 2 åkte vi till mina småsyrros farmor och farfar:P
åt och fikade lite....kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här:D
a just det :D i morse bästämde vi att jag ska åka upp till sanna imon:D
tåget går vi klockan 09.09 och sen byter jag tår i växjö :S skit nervös är jag . tänk om jag tar fel tåg:O
sen när jag är frame vid halv 12 ska vi til stan och lite så:D
så jag har packat lite smått nu under dagen:P
så nu ikv. ska jag väll bara chilla  tror jag:P;D
ha det bäst

Kommentarer
Postat av: a

tävlingen avslutas när jag känner att det är tillräkligt med tävlande som är med :)

2009-12-27 @ 09:30:17
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0