dans(L) Digggar bilden stenhårt!!

   Datum: 2009-12-05 & Klockan: 20:56:51 | Kategori: Allmänt
dansen idag då!    diggar bilden stenhårt!!!hallu folket:D idag va det dansuppvisning:d moni kom till mig vid halv 11 och jag va helt nyvaken men aja:D vi åkte till sporthallen efter ett tag..när vi kom så bytte vi om och sen hade vi genrep. sen åt jag och fixade mig lite sen gick jag och lollo till simhallens restaurang och lollo åt sen kom ellen och tilda dit och vi satt och snackade efter en stund gick vi tbx a
och fixade håret igen och sen sminket det tog ju ett tag kan jag säga hehe ;) sen satt vi och bara typ jag vene det va nån timme innan det började så aha.... sen äntligen va det vår tur och set gick sjukt bra faktiskt:D
åh det va sååå kul:D och lisa fottade alla va så himla bra:D senare gav jag kámeran till ellen sen tog hon och hampus en massa bilder:Dhahhaa asså ALLA va så himla BRA:D
det har vart en toppen dag!:D
Nu ikv.har jag bara tänkt att slappa:D

vad är era planer för ikväll och imon?

Kommentarer
Postat av: Beea

här vill man visa !

2009-12-05 @ 21:51:46
Postat av: emma

sv: tack så mycket! :)

förresten, skulle jag kunna få låna bilden? har inga från idag :(

2009-12-05 @ 23:59:07
URL: http://meandshe.blogg.se/
Postat av: Lisa

skicka bilder (L)

2009-12-07 @ 16:41:27
URL: http://liisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0