17.29

   Datum: 2009-12-07 & Klockan: 17:29:40 | Kategori: Allmänt

HEEEEJ:D
dagen har vart super eller iaf. nästan:P
den började dåligt då...vaknade och super trött..så jag låg och drog mig i sängen till klockan 07.00:P och såklart missade man ju bussen så jag fick cyckla upp till Rinkabyholmsskolan och ta bussen som går 08.13 men den kommer inte och jag sitter där och vänta sen när klockan är 08.20 får jag ett sms av lisa där det står -jag har försovit mig säg till PO och jag blev super glad att det va nån mer än mig men det va ändån tråkigt för henne... jag bad henne ring mig och jag åkte med henne in till skolan:D
men 1min innan lisa kommer kommer bussen typ 15minuter sen -_- men jag åker med lisa in:P
när vi är framme har vi matte så vi missade 40minuter av den -skitbra tkr jag:D resten av dagen va väll hyffsad men när vi skulle byta om efter gympan så gick jag och moa in i duschen och kollade så att dörren va låst till typ killarnar omklädningsrum och set va den...men sen så bara ryckte killarna i dörren så att jag och moa blev asrädda och skrek sjukt mkt och jag tror aldrig jag har skrikit så högt och alex blev så rädd när vi skrek så hon hade bara satt på halva strumpyxan på benet och då blev hon så rädd att hon drog sönder strumpyxan hahahhahaha förlåt alex för att vi råkade skrämma dig:P men kan man ha en mer dålig start på dagen?
nu är jag hemma och typ ska städa lite-_- men fick oxå reda på att sanna och emmy och bosse deras pappa ska typ hänga med oss till kroatien i sommar:D:D:D:D:D och jag blev superglad och hoppade runt i hela huset typ hahahha ;D och sen har jag änmält mig till dansen och i år blir det inte bara en dans utan tro tror jag:D:D än så länge har jag änmält mig till RAGGA och STREET:D men streeten är ju min 5termin nu:D:D och raggan blir nu första och gissa jag kom med maja(L) och sen blir det typ några fler:D sen den tredju som jag tror jag ska börja på är såklart DISCO(L) ska bli kulkul:D

-från dans över till jul:D
jag har sett jukalendern ett par ggrtyp 2:P och jag tkr faktiskt den e rätt rolig och bra:d men ingen slår diselråttor och sjömansmöss:Dhahaha och nu har jag verkligen börjat känna längtan av julen:Ddet är bara 16dagar kvar(L) själv har man ju typ bara önskat sig pengar i julklapp för jag ska ju köpa en dator och sen ska jag shoppa har jag bestämt:D och jag vet att jag kommer få mkt pengar hahahah;D fast mest längtar jag till i sommar hahah sjukt jag vet men jag tror dem flesta gör det inerst inne tänk steka i solen äta massor av glass och kanske åka utomlands och det näst bästa BADA*:D det bästa e att sola och bli brun!!! och jag åker ju till kroatien e 1månad i sommar från den 14juni-14juli TROR jag:D:D:D  fattar inte hur mkt jag längtar:D:D haha upppsss kom i på sommarn mitt i vintern men aja..när vi ändå är i farten med att skriva så kan jag ta helgen oxå:D
fredag slappa tror jag :P
lördag gick upp halv 11 moni kom kvart i 11 klädde på mig och så repade vi dansen eller vad man säger och sen stack vi ner på stan och fixade röd tejp och mat för och sen skyndade vi oss till sporthallen det  är ju DANSUPPVISNING:D och så hade vi genrep och sen väntade vi i timmar för att allt skulle börja och vi va nummer 9 och jag måste säga att det gick sjukt bra:D:D
gick och la mig tre på nsten och sen gick jag upp halv 1 på dagen åkte till ishallen och tittade på bror min som spelade och sen vann med 5-2
fast såg bara 2 perrioder och sen stack jag till lovisa och sen kom moa och tova och moa lollos kusse:D vi bakade och sen åkte vi och tittade på killana när dem hade intern match och efter första halvlek stack vi hem och fikade kladdkaka m.m lyckad helg:D:D
blev ett väldigt lång inlägg idag(L)

vad har ni önskat er i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Lisa

en dator OFC! :D:D<3

2009-12-07 @ 20:51:01
URL: http://liisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0