Kramar från Amanda

   Datum: 2009-12-04 & Klockan: 17:06:44 | Kategori: Allmänt
Hejsan Nicole, Här är lite information om din bloggdesign ifall du skulle vilja ändra något blandannat!

* Jag tipsar dig om att inte vara i Kodmallarna och pyssla med det som du är orsäker med för kodmallen är känslig och om du trycker lite fel så kan hela mallen gå sönder och designen måste göras om, känner du dig orsäker så fråga mig innan du går in och börjar greja! Det gäller samma med Stilmallen men den är inte lika känslig så där kan du ju förhandsgranska innan du sparar ;)

* Om du skulle ladda upp någon bild någon gång till ett inlägg så skulle jag valt att ha 700px; för då blir bilden helt perfekt. Jag har det så på min blogg.

* Om du vill byta stil på skrift o.s.v så gör du det i stilmallen. Det är riktigt enkelt kolla bara om du hittar någon annan textils namn som tillexempel Arial'

Om du har någon mer fråga så kan du ju kommentera ett inlägg hos mig http://hejsanamandaa.blogg.se eller kan du även säga till på min msn ;)

Puss & Kram //amanda

Förresten det bästa tipset jag kan ge dig är att PRÖVA dig fram!  Kategorier och länkar är riktigt bra att fixa,,
Det är många som gillar när det är mycket bild och även mycket inlägg varje dag ;* ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0