lollo(L)

   Datum: 2009-12-24 & Klockan: 21:24:28 | Kategori: Allmänt

                              bilderna är såå fina!

wiiiie! idag e det julafton och jag pappa robban och ange har vart hos anges familj mkt roligt:D
har fått väldigt fina julklappar orkar inte säga:P
vi åt väldigt god mat! -julbord:F mumma på det:D
sen kollade vi på kalle anka och åt massa goda kakor men jag åt inga hahaha:P
sen kollade ja på film och hade väldigt trevligt , nu e jag hemma och myser och sitter med datorn:)
imorgon kommer mamma och hämta mig och robban för då ska vi fira jul med mammas släkt hos kusinerna i blekinge:D och då får jag ännu mer fina julklappar:D
hoppas jag får pengar och lite saker till mitt rum:D
kommer nog mer imon:D<3
puss och jag saknar lillo sjukt mkt !


Kommentarer
Postat av: Lollo

sjukt mkt jag saknar henne med ! , och vi måste vara snart igen ! :D nicki du o jag (L)

2009-12-24 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0