fotboll + fira ALEX!

   Datum: 2010-04-03 & Klockan: 13:47:50 | Kategori: Allmänt

hallååå:D

igår kommer våra gäster som ska vara här i helgen :) jag gick och la mig tidigt klockan 22.00 faktiskt för idag hade vi match vid 10.00 mot färjestaden :) gick inte jätte bra vi förlorade med 3-1 men vi spelade bra om man jemför med andra gånger:D jag gjorde målet:D:D men det va kul att spela ute men så kom tabben :P jag skulle hämta bollen utanför planen och vi spelade på konstgräs och runt planen e det asvalt och i gräset ligger det gröna små kulor och jag halkar och flyger upp i luften och landar på svanskotan :P hahah fasen vad ont det gjorde och gör:P men det måste srtt väldigt roligt ut:P men JAG LEVER:D
nu har jag oxå vart på hanza med alva och köpte present till ALEX SOM FYLLER 14ÅR IDAG!:D GRATTIS! och sen köpte jag lite till mig:P en ögonskugga och en ögonskugga fast på en penna :P och en ny bh:D sen skjusade alvas pappa hem mig och nu sitter jag här , vi halv tre ska duscha håret för orkade inte göra det innan:P sen vid halv 6 ska jag till alex och fira henne:D med alva sanna lisa och bengan:D mkt kul:D ja just det idag e det påsk afton , så glad påsk :D
aja kommer antingen mer ikvälle eller imon :D ha det bara och glad påsk !


puss alex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0