FREDAG

   Datum: 2010-04-16 & Klockan: 21:12:57 | Kategori: Allmänt
hejhej , ÄNTLIGEN FREDAG:D
dagen gick bra , sista lektionen va kul , vi spelade jepody med NO frågor , mitt lag kom 2:a:D
efter skolan drog jag , lisa och sanna in till stan  och åt hos pappa sen kollade lite på stan , sen köpte vi glass:D mumma , och vi träffade antonia och inda...:D vi skrattade ju väldigt mkt hahhaa:D! 
sen åkte sanna hem och jag och lisa kollade i affärer och sen skulle hon träffa jonna och jag gick hem till pappa , och sen gick jag och ange till jossan och typ chillade på vårt lilla ungdoms språk , hihihi (A) vart en mysig dag!:)
imon är det fotbollsträning vid halv 10 -.- alldeles förtidigt! men fotboll är kul:D sen ska ja kolla på killarnas match med ida :D sen kommer jag inte ihåg vad jag skulle göra:P men vi hörs väll imon:D

jag säger bara : föds som stjärna dör som legend(a)

p.s VET NI!?:D sanna och lisa har börjat tycka jag är rolig , den skrattar åt mig:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0