lisa & monika (L)

   Datum: 2010-04-09 & Klockan: 20:34:36 | Kategori: Allmänt
halloj (a) *

mamma väckte mig vid 11 idag , gick upp och åt frukost och sen städadse jag mitt rum duktig som jag är!(a)(Y)
sen fixade jag mig och åkte till lisa och moni , vid 1 vi dansade och jag och moni har kommit massa kul till dansen;D(L)
och sen gick vi och köpte glass , mumma med lakris puck (a)
sen så trixade vi lite , men det gick ju vidrigt dör mig idag , hiihh :* sen hade dem kul och låste ut mig ;) men lrade lisa om att jag tog en macka när dom va ute!? :P öhh? haha , sen så skulle alla hem och så åt jag lite kvälls mat och sen typ sitter jag här;D ojust det :D BEA KOM HEM IDAG:D:D från tyskland tror jag!?

imon är är det match på södra utmarken klckan 10 mot blomstermåla och då blir det dt att gå upp tidigt kl.07.45 -.- säg nån som blir glad för det? o.O usssch!
iaf...hoppas vi har avbytare imon!:D jag ska sattsa på göra mål som förra matchen!:D och hoppas att jag och alva får spela top par , inget illa menat mot nån annan men VI PASSAR som det!:D hahahaha:P
sen efter det så får vi se vad som händer , kanske träffa bea?:D

vårt fina lilla lag!(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0