trååååk

   Datum: 2010-04-17 & Klockan: 19:40:59 | Kategori: Allmänt
hej , nu sitter jag och kollar på wipeout , rätt kul haha ;) jag har inte gjort nånting idag -.- på morgonen hade ja träning , faktiskt sjukt kul , medans laget tränade fick jag lite privat träning :D på hur jag ska göra när jag ska göra på olika frisparkar och så , gick sjukt bra , lite stolt över mina egna skott idag asså ;D hahaha jo  gick väldigt bra:D sen dess har jag inte gjort nånting -.- men aja ....imon blir det malva:D va ett litet tag sen , saknar henne! (L)  snart böörjar ju typ serien , jag tror vi ha premier mot rmssg :P om det är hemma plan kan ni ju komma och kolla , uppdaterar mer om det när jag vet mer:D jag läääängtar!
vi hörs:D

föds som stjärna dör som legend!(a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0