tröööööött

   Datum: 2010-04-08 & Klockan: 13:37:54 | Kategori: Allmänt
halloj , väldigt dålig uppdatering , men det är ju lov så har haft mkt att göra , eller aa vart med kompisar , inatt sov jag , moni och ebba över hos moni , vi va hemma hos ebba och hennes familj på kvällen sen gick vi till moni vid halv 11 kanske och då gjorde vi fruktsallade med glass och chokladsås :D mumms va det , vi kollade på fil ``i hennes skor´´ tror jag den hete:D vi skule upp vi 7 hae dem bestämt för vi skulle ut och spring för ebba skulle iväg vid 10 , men vi gick och la oss vid 4.00 och såklart vem vaknade vid 7!? INTE EN ENDA hahahaha;) men sen så sa moni vid 9 att nu ska vi upp men vi gick inte ut och sprang , ebba gick hem och jag och moni klädde på oss och sen kollade vi på slutet på 27dresses och sen kollade vi på confessions:D den va väldigt bra:D sen gick vi ut och srang en ruunda och sen åkte jag hem och så....och nu har jag duschat och ätit:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0