21 April 2010 ;P

   Datum: 2010-04-21 & Klockan: 15:28:39 | Kategori: Allmänt
hejhej , jag har vekligen inte haft tid till att blogga dem senate två dagaren:/ aja ska komma igång igen , vene om jag bloggade i söndags med iaf. söndags så hade jag disco och ragga , sen måndag minns jag inte ,
'
 tisdag (igår) , så slutade vi halv 4 , gick till södra skolan och träffade maryam och vi gick till bussen och åkte till henne :D när vi kom till hem kollade vi runt lite och sen åt vi och skratade sen efter ett tag så kom hennes mamma hem och vi kollade efter dräkt til mig(a) tack så mkt!:Dsen gick vi ut och hoppade på hennes studsmatta , ganska länge sen gick vi in och började på min singel disco:D gick bra tkr jag , och sen hopade vi och dansade ännu mer sen va det dags att åka till hiphop:en och dansa däg:D hade väligt trevligt den dagen:D

onsdag: idag:D slutade vi halv tolv så kom mamma och hömtade mig och så okte vi till stan och köpte ett par leggins och lite så sen åkte vi hem och jag fixade med discon (tävlingen i västerås , SM:D) sen nu har jag gjort klart min svenska läxa som va att skriva klart och skriva på datorn:P seeeeegt! nu ka jag snart cykla till bussen sen åka till lollo och moni:D
vi ska dansa , träna till sandra tävlingen som är 2maj , kom och kolla*!:D
jag kanske bloggar senare , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0