en hälsning från mig :P

   Datum: 2010-08-01 & Klockan: 13:16:03 | Kategori: Allmänt
hej ,hur e det med er där hemma? själv har man det bra och det e 25i skuggan orkar inte gå och titta :P gårdagen va bra , vi va på en släktings frus brors kanot klubb :P där vi åt och badade, fast jag va inte så pigg på att padla , ojj jag kom på att det va kajak:P hahah alla välte så fort dem satte sig i dem , utom jag för jag åkte inte ...men lite senare så tog vi den största kanoten (ja dem har kanoter oxå) och åkte ut , det va jag min bror och några till , vi va inte så duktiga så vi vinglade rätt mkt och sen sa det plask så välte båten :P och den va ju rätt stor så den fylldes med vatten och låg under ytan , men det va bara och simma in med den :P vi tänkte att vi provar igen och det gick bättre med..den välte och denna gången sjönk båten och vi hittade den inte hahahahhahahaha fan vad kul det va , vi höll på att leta säkert 1 timme och alla som va med i den klubben kom ut och hjälpte oss :P men bä ingen båt , sen kom vi på att pappa hade filmat när vi paddlade och då kollade vi på den och det hjälpte vi hittade den rätt fort då :P hahah ååh det va såå kul!:D 

 idag vaknade ja tjugo i 10 -.- men låg kvar till typ halv 12 :P sen va det lunch senare idag ska vi köra go kart och banan säg vara grym men vad vet jag :D

tilden här i ungern har gått sjukt fort och vi har redan vart här i 6 dagar :P bara 10 kcar eller aa 9 för den 10 dagen åker vi hem , då blir det träffa kompisar och rillpartyn och massa kul :D

och nu dampar datorn så det e bäst att publicera detta inlägg :P

ps. det e 30 grader ute :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0