från ungern

   Datum: 2010-08-11 & Klockan: 21:14:37 | Kategori: Allmänt
 heeeej , nu är jag hemma , eller kom för nån timme sen , jag är fortfarande hos pappa , jag tror jag ska till mamma imon , resan hem gick super fort , däremot sov väll ingen bra på hotellet inatt av oss!? konstigt... men vackning vid åtta , ner äta frukost . sen packa det sista som man drog upp på kvällen , under resan har vi hunnit med mkt , stranden fast bara 1 gång :P stan , släkten , gokart och massa annnat  :D som ni vet har jag ju shoppat rätt mkt så jag tänkte visa er sakerna :D


röda converse :) (hoppas du inte blir sur a ;D )


silvrigt nagellack :D


2 par byxor/jeans


vit skjorta :)

'
byxdräkt , som INTE är brun , den e svart .


blus :)


(lite mörk bild) skärp- philip russel , smyckan -hm


smyckerna


två linnen , skulle vart en t-shirt på den bilden oxå men den har jag på mig :)


ungern kofta


väska :)



skinnjacka , mkt snyggare i vekligheten :P


och ett par till converse fast rosa :D
orkade inte bry mig om kvalitén nu :p

men detta va min shopping från ungern :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0