nyklippt :)

   Datum: 2010-08-07 & Klockan: 12:00:26 | Kategori: Allmänt
hallåå :D idag va jag uppe med tuppen , 07.20 ringde klockan så det va bara att gå upp , för vid halv 9 hade vi tid hos frissan , jag skulle göra nya blonda slingor och klippa mig , och sagt och gjort det blev ju såklart det oxå , nöjd blev jag , lite kort kansle med det växer ut , asså frisörerna här nere är så himla duktiga , så sjukt skickliga... och jag älskar mitt hår när det e nyklippt för det blir så himla lent ! :)
senare idag ska vi till min faster och äta , och imon har jag ingen aning om vad som händer ... hoppas ni mår bra och inte är förkylda , för det e jag sen gothia :P saknar er där hemma puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0