LITE OM MIN SISTA VECKA I UNGERN

   Datum: 2010-08-06 & Klockan: 21:36:42 | Kategori: Allmänt
hej på er ! tänkte bara dra lite fort vad som händer nu sista dagarna här i ungern :

imon blir det att fixa håret , nya slingor (y) :)
och på tisdag morgon drar vi till budapest för 1 dags shopping och njuta på ett 5 stjärnigt hotel (a) , jucutzzi , pool , gym och massage låter ju inte helt fel ! men innan vi drar till budapest ska vi bla. till min faster alltså pappas syrra och säga hejdå och äta hos henne (på lördag tror jag ) söndag vet jag faktiskt inte kanske åka till hevís och äta den supergoda glassen!? :D och sen onsdag kl.12.00 går planet till sverige ! :D♥

rätt härlig vecka !:D

lite bilder på hotellet , spat och gymet


jacutzzin och poolen poolen = 17meter

poolen igen och ``strandsängarna´´ och jacutzzin längst till vänster (bakom pilen)

lite frästande att få massage...

liten del av gymmet , och poolen utanför , perfekt ! (y)

där såg ni lite om hur jag ska bo min sista natt i ungern :D

VACKERT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0