nya naglar ;)

   Datum: 2010-08-09 & Klockan: 22:56:29 | Kategori: Allmänt
heej  , hur mår ni ? jag mår bra , ikväll är det sista kvällen ''/ mrn ska bli skönt att komma hem :) imon blir det shopping i budapest :) idag vid halv 1 åkte vi till en sån där som fixar naglarna x) som typ alla vet biter jag på nalarna och det gillar inte jag men jag tänker inte på det när jag gör det , så nu har jag sånna där ``äkta´´ lösnaglar med fransk manikyr och på tummarna har jag en liten fin måling :) mkt fint :D jag och ange va där till halv 5 -.- lite drygt....men resultatet blev bra  :) typ vid tre kom pappa med vatten till och och då hade han köpt en väska till mig som jag hade hade kollat på när vi va på stan som jag ville ha men jag tyckte den va för dyr men pappa köpte den :D men ett till + är  att den va nersatt  i pris :D  och  sen så skulle han köpa en till ange och frågade vilken färg hon ville ha och sen åkte han igen , vi undrade vilken humör han va på - väldigt bra !:D sen va vi klara och vi åkte till köp centrumet och kollade lite :) och jag skullle prompt in på brodway , jag hittar alltid kläder så jag gick in och javisst jag hittade kläder ! en grymmt snygg skinn jacka som jag köpte och ett linne med spets rygg men det köpte jag inte  :P awsome ;) imon blir det att gå upp tidigt och åka moot shooppingen på westwnd city :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0