lotter;)

   Datum: 2010-02-26 & Klockan: 18:55:09 | Kategori: Allmänt
hejj  nu är jag hemma från bella och jag har laddat min mobil med nya sms;)
när jag kom till henne så kollade vi lite på datorn och tv sen blev det en super film men minns ej va den heter , sen va det bara jag och bella uppe men jag somnade typ vid ett i soffan och vid halv två sa bella till att vi skulle gå och lägga oss jag båda bara sprang upp ur soffan och in i rumet:P!? öhh konstigt men sen i natt vaknade jag av ett ryck och satte mmig upp och sa vad i helvet för det va helt blött i sängen och min tröja och kudde:P och sen bytte jag tröjja och SEN.....hittade jag ett glas i sängen och bella bara ojj det är mitt glas med vatten som har trillat:P hahahahahhahahahahaah det va så kul:P
sen gick vi upp vid halv 9 för bella skulle till stallet men jag stannade hemma...och kollade tv!och sen somnade jag lite... sen vid halv 1 så gick jag till söder centrum vi skulle ju sälja lotter och det gick super! vi sålde över 100 på 4,5 timmmar:D sen  gick vi hem och åt och lite sen nu e jag här hemma hos pappa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0