ointressant men bilden är bra !

   Datum: 2010-02-25 & Klockan: 18:35:05 | Kategori: Allmänt
hejhej
nu har jag kommit till pappa för typ 20min sen ,  och nu sitter jag och chattar med alex sanna och några fler...myckt skönt att slappa faktiskt , imon e det lottförsäljning med fotbollen :D sen får man se vad man hittar på..Ebba kanske eller Malva:D sen på lördag e det lotter igen:P åh snart e det skola igen , nån mer än jag som inhte e pepp!? -.-' jaja det fixar seg , jag sitter och lyssnar på en sjukt bra låt eller det e inte en det e typ 100st ;D ne men det e typ en låt som e ihopsatt med dem låtarna man bla. har lyssnat sönder , men den e faktikst bra!
och jag e nöjd med mitt hår (a) och alla har sagt att det e fint än så länge:P men japp ointressant inläg men hade lust;)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0