slingat håret !

   Datum: 2010-02-25 & Klockan: 15:01:34 | Kategori: Allmänt
tjeeeena:D
som ´ni vet sov jag över med sanna och alex hos sanna , mycket mysigt har vi haft:D bla. kollat bio , bloggat och allmänt mys:D vi gick och la oss vid tre och jag ställde min klocka på 08.00 -.- men jag sklle upp vid halv 9 jag började klä på mig sjukt tyst va jag för alex och sanna sov :P jag skulle ju slinga håret;) så jag fixade mig sen vid lite över nio väckte jag sanna som vi bestämde och hon visade mig vad jag kunde ta till frukost sen gick hon och la sig igen och jag åt och sen vid tjugo över 9 gick jag...men bussen gick egenligen inte förrens vid 10 men va lite osäker om jag skulle hitta :P men min älsklings sanna gjorde en karta som va sjukt bra!:D och jag httade dig;) stog och väntade på bussen i 30 min -.- :P sen så cycklade jag från bussen och hem sen kom mammas kompis som e TYP frisör:P och slingade mitt hår och klippte mig :D och vet ni:D det blev faktiskt jättefint ! vi fikade och lite så och nu har jag snackat med bella och moni i telefon lite :D från och med idag ska jag vara hos pappa men det blir väll att sova över med nån kompis!? :D
har inte mer att säga än detta - tack för 2 underbara dagar med er sanna & alexandra (L)
OBS!! håret ser kortare ut än vad det är!
kommer lite bilder på nya färgen !


det är en liten aning ljusare i verkligheten !


ser rät mörkt ut här:P


här ser man typ den rätta färgen !


Kommentarer
Postat av: alex<3

älskar dej med nicki picki! så jäkla fint det blev, sorry att jag inte gick upp med dig i morse;)

puss(L)

2010-02-25 @ 16:33:57
URL: http://alexalvabengan.blogg.se/
Postat av: aaleeexxxxxx:)<3

DET ÄR LUGNT:D(L)

2010-02-25 @ 18:10:02
URL: http://alexalvabengan.blogg.se/
Postat av: maallviiisss<3

vad fiint det bleev gummsan !<3 <3



p.s i love you !

2010-02-25 @ 19:28:16
Postat av: Anonym

vad fiint det bleev gummsan !<3 <3



p.s i love you !

2010-02-25 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0