med alex och sanna

   Datum: 2010-02-24 & Klockan: 22:50:58 | Kategori: Allmänt

hejjjj:D nu e jag alex och sanna hemma hos sanna:D
vi har haft en underbar dag:D  jag åkte in till stan vid halv ett och så gick vi på stan och jag hittade lite saker:D
Mascara, skjorta 2armband och sen hår rosett :D kommer bilder på det:D vi gick hem till mig (pappa) och åt lite och så bjöd pappa oss på bio :D valentiens day (staving :S) den va faktiskt sjukt bra!:) den slutade lite över åttaoch så kom sannas mamma och hämtade oss och så åkte vi och hämtade våra saker:D och sen till sanna(L) vi typ tar lite bilder med webben och vi har precis ätit;) och nu typ bloggar vi och skrattar och har massa kul :D jag och alex ska sova här inatt , men det blir att gå upp tidigt för jag ska slinga håret ju(a) resultatet kommer upp på bloggen sen;)

Nu kommer lite bilder . titta och njut !


visst e vi fina !





pussss nicole !

www.alexalvabengan.blogg.se

www.liisanna.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0