bild i repris...typ:F

   Datum: 2010-01-18 & Klockan: 17:51:14 | Kategori: Allmänt


tjenare måndag idag...suck;)
tänkte att jag skule berätta om min helg:D
fredag åkte jag till pappa och fick min pod:F
lördag chillade på kvällen åkte jag till rinkabyhol och träffade några:) och sen när jag kom hem flummade med jesper på msn;) hahah mkt kul:D
söndag typ sov och sen på källen började min disco dans:D och set va så sjukt kul:O:D vi tränade mest på sparkar och började smått på dansen:D och jag måste faktiskt säga att det gick bra:D
sen när jag kom hem duschade jag och kollade på tv..:D

Men nu e det måndar och ny vecka , nya probem och nya roligheter:D
det va hen helt vanlig skoldag faktiskt rätt chill!:D
vi hade ingen SO wiieee vilket jag tyckte va underbart:D
men nu har jag inget mer att skriva;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0