bild på mig och min kära Lisa♥

   Datum: 2010-01-31 & Klockan: 20:58:33 | Kategori: Allmänt

hejhej
nu har jag dansat disco:D va mycket kul , vi börjar komma in på det roliga i dansen , lite kickar och ta oss över golvet:D det gick rätt okej idag:D
har duschat och lite så och nu tar jag det bara lugnt:D helgen har vart super med mina girls lollo bea och lisa fredag till lördag sov alla utom bea över och hade sjukt kul(L)
imon e det måndag! usch vad tråkigt! , men vi får reda på engelska provet och jag hoppas att moni kan vara och träna inför tävlingen!?:p , hoppas det har gått bra (y) på tisdag e det uppladdning inför tävlingen , slutar skolan halv 4 dansen börjar 4 lite stressigt men går direkt ifrån skolan :p onsdag slutar vi tidig tummen upp;D torsadg ska jag vara med maja P stort + på det:D vi ska väll dansa lite tror jag och fixa mina tävlings kläder eller a mina leggins;) 
men nu måste jag dra , ses

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0