dag/helg/

   Datum: 2010-01-22 & Klockan: 17:12:42 | Kategori: Allmänt
tjenatjen idag blir det ett bildlöst inlägg :/ tyvär..dagen va okej , va hos tandläkaren:P sen nu ikväll får vi besök av grannarna :D mkt trevligt:P helgen blir idag fredag: grannarna då  lördag:släkt kalas för mig och tuva och sen söndag:får vi se men kvällen dansar jag:D:F...som dem flesta vet e det ju snart dans tävling:D i vallentuna(sthlm) :D längtar sjukt mkt , förra tävlingen hade vi sjukt kul:O:D så det e rätt mkt dans nu i veckorna bland annat på torsdag ska jag till gabriella och då ska vi träna till discon och moni och jag ska vara på söndag? och kanske måndag och sen tisdag:D och tisdag kväll e det hiphop oxå:D
denna gången till tävlingen ska alla åka buss som jag känner:D och det kommer bi sååå kul ! denna tävlingen får jag inte glömma åksjuketabletter!! hahhaha men vi ses(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0