dangen shopping:)

   Datum: 2010-01-20 & Klockan: 19:49:25 | Kategori: Allmänt
tjolle;) dagen va nice , slutade halv tolv:D när jag kom hem gjorde jag  inte mkt , åt och lite så sen drog jag trill stan med mamma och lill-syrran , skulle köpa present till yrran som fyller år snart:D men hittade lite saker till mig med:P som kommer på bild:D när jag kom hem så typ fixade jag lite och vet ni:O jag självaste nicole sjöbäck städade sitt rum utan tillsägelsä:O:D jag bara städade på:D duktigt va:D och så fixade jag hela min garderom från att vara sjukt stökig till sjukt ren! och så  rensade jag kläder och massa:D *STOLT* hahaha sen åt vi nudlar och kyckling wook , mumma på det:D
nu kommer bilderna:D<3


kofta från , hm, 199kr



vitt linne , hm , 69.50kr



vit t-shirt , hm , 69.59kr


hög kjol (gillar!) , hm , 199kr
framifrån                                                bakifrån

'

shampoo & balsam , hm , 19,50 kr /ST

det va min shopping idag , och sen ska jag på stan på insdag:D




Kommentarer
Postat av: David

Snygga kläder :D

2010-01-20 @ 20:08:38
Postat av: joakim

dyra kläder :)

2010-01-20 @ 20:10:00
Postat av: Anonym

och dom var fina mycket:)

2010-01-20 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0