.rubrik.

   Datum: 2010-01-24 & Klockan: 20:45:09 | Kategori: Allmänt
hejsan svejsan:D
idag gick jag upp vid halv 11 åt frukost och fixade mig:D sen åkte jag till lisa vid 12 och jag följde med henne till hennes fotbollsträning:) sen åkte vi hem , hon duschade och jag satt vid hennes dator och sen kom lovis ':D och vi käkade lite :D sen började det vi skulle göra:D DANSA:D dem skulle hjälpa mig att sätta ihop en discodans och det blev najs;D vi dansade i några timmar sen skulle jag till den ``rediga´´ dansen och dansa lite till och det va väldigt kul:D vi hade lite olika tempon idag oxå:D
nu ska jag anmäla mig till tävlingen:D....imon e det ju skola-.- slutar halv 4 sjukt segt...men vännerna räddar dagen , känner att detta va ett väldit segt innläg:P onsdag ska jag alex och bengan på stan:D och vi slutat halv tolv det e två ++ och vid halv tolv så har jag och alex hälosamtal:P och sen ska vi bara äta sen  drar vi och shoppar lite till dansen och hahaha massor av övrigt;)

lite dans bilder från förra tävlingen:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har frågestund just nu så titta gärna in och fråga ngt

och du kan du gärna följa oss via bloglovin så kan vi följa dig:)

ha det bra:)

2010-01-25 @ 19:03:35
URL: http://alexalvabengan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså snälla kan inte du ta bort mig?;)

snygg blogg(L)

2010-01-31 @ 18:10:53
Postat av: Anonym

Asså snälla kan inte du ta bort mig?;)

snygg blogg(L)

2010-01-31 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0