gammal bild men fina minnen!

   Datum: 2010-01-23 & Klockan: 11:26:13 | Kategori: Allmänt

tjillevippen;)
vaknade sjukt tidigt idag men aja kvällen va trevlig igår...nu har jag inte gjot så mkt , vid tre kommer gästeran som ni kanske inte visste så e det släkt kalas;D för mig och tuva:D ska duscha lite senare...imorgon ska jag vara med LISA & LOVISA:D vi ska dansa dansa dansa & dansa:D dem ska hjälpa mig med en disco dans och sen ska jag träna hiphopen:D kommer bli najsigt:D
jag e såå pepp på dans tävling nu! och på onsdag ska jag på stan med alex och bengan ju och då ska jag köpa lite saker till tävlingen , te.x band,leggins och lite så:D efter tävlingen får ni se min lilla tävlings klädsel:D eller kommer den kanske innan? jag måste ta reda på om det e nån repetision på dansinstitutet innan tävlingen!? nån som vet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0