rubrik;D

   Datum: 2010-01-05 & Klockan: 14:14:40 | Kategori: Allmänt
 
tjenare;D
förlåt för sämst uppdatering men jag har verkligen inte vart på humör eller haft lust att blogga nu under en tid...
dagen blir att slappa men vid typ 5-6 åker jag till lovisa där jag oxå ska sova :) för imorgon så vi kolla på ``lill-alle´´ på barometern cup , det blir kul att träffa honom igen:D
nu under lovet har jag bara taggit det lugnt som e det bästa som finns:D
idag blev ja väckt av pappa vid tolv men va forfarande trött...
på fredag är det barometern cup vilket som är super kul:D
hoppas det går bra:D
första året jag va med va med hossmo och vi vann A-finalen :D:D
jag åker till mamma på onsdag kväll alltså imorgon kväll och sover där en natt sen på torsdag så kanske jag sover hos bella vilket jag inte vet än eftersom jag inte fått svar;D
ja just det hoppas hon kan vara med...på träningen mot påryb blev hon sparkad på tummen och det va inte bra...

och lollo (louise) kommer inte hem när hon har sagt för dem e fast i hongkong pga. snöoväder i beijing :'(  vilket jag hatar , för jag saknar henne så sjukt mkt...hon skrev att hon tror att hon kommer innan skolan:O men det e ju superlänge kvar:O åååååh allt är promlem nu.. året börjar väll inte bra!?

nu har jag inget mer att säg`!?
tack och hej

Kommentarer
Postat av: S A G A

haha taack :D

fin bild!

2010-01-08 @ 18:16:55
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: a

toppen nu kan du ju ha header (:

2010-01-10 @ 12:21:11
URL: http://hejsanamandaa.blogg.se/
Postat av: bella

Sv: haha, inte så konstigt att du har ont... ;p

jag trodde typ att du bröt benet eller nått först :o

haha (a) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0