saker som ska uppfullas och utföras

   Datum: 2010-01-18 & Klockan: 18:22:32 | Kategori: Allmänt
bli lite mer intresserad av skolan är ett måste , gick precis över G i början av 7:an sen gick jag upp till VG om man säger i betyg men nu e det en liten svacka så nu ska jag en liten pluggis som ska få bra resultat! duktigt va:D


 hålla ordning i mitt rum och på mina saker! jag ska sluta med att bli irreterad på mamma för att enligt mig har tappat bort kläder men som e jag egentligen...när vi hittar dem ligger dem i rumet:P
och så e det irreterande när det e stökigt och ligger saker överallt


visst e jag duktig:D

Kommentarer
Postat av: Franzen

grymt duktig nicole;)

2010-01-20 @ 20:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0