Jan. 30, 2010

   Datum: 2010-01-30 & Klockan: 23:49:16 | Kategori: Allmänt

sov över med lisa och lollo:D

 
lite fina bilder vi tog idag:D



Dagens outfit!

jeans : gina tricot
vitt bas linne: gina tricot
randig tröja : hm:D

åkte till lisa&lollo i fredags:D bea va med :D vi firade bea lite med daim tårta och godis:D hade mkt trevligt:D
vi gick och la oss i sängarna vid halv två men jag la mig i lisas säg och lisa låg bradvid och vi satte på datorn och snackade lite med folk:D blev rätt sent somnade kl.4.00 hahaha men kul va det:D men sen vaknade man av att lollo och lisa snackade klockan 10.00 -.- :D satt vid dator och fixade oss lite sen  kom mamma och hämtade mig för kusinerna skulle komma en stund:D sen åkte jag till lisa igen och vi skull träffa lindgren , philip , karl och fredde:D men jag va med i 40min sen skulle jag hem och nu sitter jag här:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0