wiie;D

   Datum: 2010-01-15 & Klockan: 22:39:32 | Kategori: Allmänt

tjenare:D
idag ingen vanlig skoldag:D utan vi hade frilufs dag och jag + många andra va i aboda klint och åkte skidot , mkt kul , dagens bäste va när jesper L gjorde så jag trillade;P hahaha fasen vad jag skrattade! hppade på massa gupp och mkt mer kul:D
sen när jag kom hem slappade jag till typ 19.00 för då packade jag mina saker jag skulle ha mina saker som jag skulle ha med mig till pappa:D pappa hade en överaskning till mig eftersom jag fyllde år i tisdags:D(y) och gissa jag fick min ipod touch :D 16GB:D så nu sitter jag och piööar med den:D<33

Kommentarer
Postat av: Jesper L

Haha Verkligen :D <3

2010-01-16 @ 17:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0