-SOMMAR!(y)

   Datum: 2010-06-03 & Klockan: 20:44:18 | Kategori: Allmänt
hejhej , är det nån mer än jag som ÄLSKAR VÄDRET idag!?:D<3 der är verkligen sommar nu!:) i skolan idag så satt vi oh solade alla raster och det va sååå varmt!:D man känner verkligen sommaren och alla går i shorts UTAN leggins :D och killarna har oxå shorts +att dem har alltså då inte sina jäkla mjukisbyxor som dem järna har annars -.- :P dagen va allmänt bra , övade till soptipstoppen som är imon:P (för e som inte vet vad det ät så är man olika grupper i klassen och ska skriva ``dåliga´´ låtar och sen går några från varje klass vidare:D ) och vår gick då vidare , vi ska uppträda för hela 7:an och så men aja skit samma om man gör bort sig man ska ändå inte vara serriös!:D + att vi slipper massa lektions tid !:D (y) det e det bästa med det !:D tummen upp för det!:D och sen så imon FREDAG så slutar vi 30 min tidigare typ :D vilken underbar dag det blir!:D som sagt det e fredag imon och det innebär HELG!(Y) wiie , hoppas bara det är minst lika bra väder imon ! för jag har blivit sola beroende!:P plus att det e ju härligt om det e fint väder för då kan man BADA och sen gå i shorts på stan och sammtidigt bli brun!:D hahaha det är SOMMAR SOMMAR SOMMAR hahaha wieee , ojj ryck typ :D ovh jag kom på en sak till att alla är så glada och pigga nu när det  är sommar värme ! ingen är trött eller nått eller dem visar det inte iaf(y) hihi tokig som jag är så lägger jag ju märke till allt;) sen nu ikväll va det som sagt träning det belv korta! shorts och sport top , så härligt !;D i helgen ska jag då till pappa och imon ska jag ut på torget och äta glass hihi dem bjuder , BEN&JERRY baren öppnar här i kalmar och jag är över lycklig ! för jag älskar deras glass! som jag oxå alla andra gör! :D hmmm...skrev jag det där innan!? aja isf kommer ni ju inte glömma det:D hihihi, söndag är det match och jag tror att det blir en lite lugnare match denna gången haha , vi behöver ju inte snacka om det nu för alla vet ju redan ;D nu ska jag nog gå och plugga , ha det bäsa som en häst i en grön sommar hage ;D hahaha jag e för rolig jag ;D
puss


en bild jag tog förra sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0