Härlig Helg , HH ;D

   Datum: 2010-06-05 & Klockan: 18:00:23 | Kategori: Allmänt
heeeej :Dhahah fattar ni HH -hälig helg fenuligt va;D jag kunde tyvär inte blogga igår för internet dampade -.- men nu e jag tbx, ;D igår efter skolan åkte jag moa lollo & nina in till stan och kollade runt lite!:D hur mkt folk som helst! men ben&jerry öppnade ju ;D och vädret va ju bättre än bäst asså !:D nina åkte hem och då va det bara vi 3 kvar och så mötte vi jesper och kalle som vi oxå käkade glass med !(y) på ben&jerry då;) sen åkte vi alla hem och så skulle vi badat men det blev för kallt så vi stack hem till kalle och chillade runt 10 kanske åkte jag lollo och moa hem till lollo och myste eller mös kanske man säger!? och kollade tv och käkade chips och popcorn :P sen vid 20 i tolv åkte jag taxi hem , kändes lite konstigt , för pappa kunde inte hämta mig :P  när jag kom ``hem´´ eller just det jag gick med pappa till hans kompis och inte gjorde nånting iaf , kvällen med dem bästa vännerna va iaf fantasktis och väldit mysig även att vi inte gjorde nått :D idag vaknade jag av min lilla jäkla hund som typ gick in i mitt rum , jag trodde klockan va halv 9 men den va visst halv 11 :P jag gick upp och åt frukost och kollade på ``Paris Hiltons new british best fraind´´ *stavnig ;S* sen vid halv 1 tiden gick jag och ange (pappas tjej) ut och åt på stan , blev en pastasallad. sen kollade vi runt och jag hittade massa fint!:D men köpte bara ett linne från bikbok , ett vitt med runda nitar över hela framsidan , mkt fint!:D sen imon ska jag springa ner till stan och köpa 2 saker till 1 jattefint sommar linne och en jeans jacka som är till magen och halva armar :D mkt fint sen blir det säkert nått mer , för ni vet ju hur jag är (a) hihihi , efter stan så satte jag mig vid datorn och sen ringde pappa och frågade vf jag Nicole inte solade som jag har typ längtat efter hela vintern!? :P men då tog jag datorn och en filt och la mig här utanför (hos pappa) på filten med datorn och solade och lyssnade på musik :D HÄLIGT !så nu sitter jag ute med datorn :D imon är det söndag och det innebär MATCH motfärjestaden!:D borta,kom igen nu tjejer nu kör vi och visa att södra kan!:D ska jag hem till mamma och sen typ måndag eller tisadag ska jag köpa bikini :D det kan ju vara bra att ha när man ska åka iväg om 6 dagar till croatien :D och då kommer inte jag blogga på hur länge som helst!:'( :'O ska vara borta i typ 1 månad men ska försöka komma åt nån dator då och då och berätta hur jag har det , och visa bilder kanske;D hoppas jag :D sen efter croatien är det GOTIHA!!!!!:D:D typ sommarens höjd punkt!:D och sen ska jag säga GRATTIS TILL LISA SOM FYLLER 14 IDAG!:d GRATTIS ÄLSKLING HOPPAS DU HAR HAFT EN BRA DAG MED MÅNGA FINA PRESENTER!:D
aja vi hörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0