hej:D

   Datum: 2010-06-07 & Klockan: 19:24:33 | Kategori: Allmänt
hej , dagen varit bra!? :D min har vart ovanligt bra för att vara måndag :D skolan va ovanligt rolig , inte för att jag vet varför :P som ni märkte hann jag aldrig blogga igår , hade saker att göra , men som sagt spelade ju match mot färjestaden , riktigt duktiga! det blen förlust med 3-0 men men , bra kämpat tjejer !:D jag tog det hyfsat lugnt gick ut på stan och köpte några tröjar :D idag va det egentligen träning men skippade den för momo och mofa och min brosa kom på besök för att vi åker ju på fredag :D vi fkade och lite så , mysigt , hihi , idag hade vi NO sak och jag fick bara 3-4 fel , mkt duktigt tkr jag! imon e det tisdag och det innebär sovmorgon :) det gillar jag! fas det inte e så länge ;P
 
på fredag åker jag!:D ska sola gärnet!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0