jag bloggar i österike! :)

   Datum: 2010-06-14 & Klockan: 14:25:09 | Kategori: Allmänt
hejsan , nu sitter jag i österike :D idag har jag badat och gjort lite annat , vi kom fram igar  eftermiddag , vi har inte världens finaste väder med just nui har vi sol!:D jag saknar er sjukt mkt , men brev kommer till er!:D det e tänkt att vi ska stanna här tills imon och sen 1 natt i sloveninen eller sa stannar vi här en natt extra !?:D pa fredag är vi helt framme i croatien , det skja bli väldigt skönt , för mina aksjuketabletter är snart slut sa madde väldigt daligt igar i bilen :P men jag har det iaf bra! och jag lever , jag ska försöka blogga sa ofta jag kan ! hoppas ni har fint väder ! igar kväll vid 22.00 sa hade vi ca: 24grader , underbart!  och som ni vet sa va jag ju inte sa pepp pa att aka hit men det är faktiskt bättre än jag trodde , men vill just nu bara vara framme !:) och hoppas pa bättre väder eller sol :) varmt e det men det e knappt ingen sol som sagt , igar när vi kom fram sa gick vi till ``havet´´ sjön :P och kände om det va varm och det va det faktiskt :D men idag va det kallare sa fick bli poolen :) och pa detta ställe har dem GB glass :) och den e ovanligt billig :P eller dem har kvar dem gammla priserna som sverige inte har nu :P som sagt hoppas ni har det bra och jag saknar er , nu maste jag sluta för tiden e snart ute pussssssss/N


alla bokstäver finns inte;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gummsan fan vad härligt o tänkt de är bara början, pusss saknar diiiiiiiiiiiiiiiiig ! (:

2010-06-14 @ 16:36:52
Postat av: nicole

sv ja bea jag kan ju bara saga att jag saknar dig som fan! men tiden gar fort och snart e jag hemma puuuuuussssss

2010-06-15 @ 17:28:02
Postat av: jesper

FJORTISAR NR 1!!!!!!!!!!!!

2010-06-24 @ 23:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0