obs alla bokstavaver finns inte :P

   Datum: 2010-06-15 & Klockan: 17:26:17 | Kategori: Allmänt
hej hej , nu e jag e slovenien och ska vara det i 2dagar vikomm fram vid halv 2 tiden :D vi har precis vart nere vid den superfina sjon , super klart och blott vatten :D vi ska ta mini taget till stan och kolla lite , mumsa pa glass :D vi ar i kroatien pa torsdag eller fredag , vi har tzp 8mil kvar :D just nu e vi i bled och imon ska vi ner i djupa grottor med istappar av salt , ska ta massa bilder , eller forsoka iaf :D hoppas ni har det bra ! vi hag haft ca mellan 25 och 30 idag, men har inte hunnit sola natt en:P jag lanktar tills vi e framme helt for att kunna sola och bada i stekhet sol !:p jag tzckte det va bra for det e gratis internet pa var dator men fick inte riktigt in det idag sa 15 min pa receptionen va gratis oxa :D jag saknar er sjukt mkt , men nar vi e framme sa ska jag skicka brav till er ;) kan inte blogga sa mkt mer nu tiden e snart slut , men ska forsoka blogga imon med !:D ha det bra pussssss:D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0