snart e det dags!

   Datum: 2010-06-11 & Klockan: 14:56:18 | Kategori: Allmänt
hejhej , nu e det fredag och jag ska åka snart eller det lär nog ta nån timme till men iaf , asså skolan idag va bäst vet inte varför , men va tråkigt att säga hejdå till alla , åh lisa din humor , hur ska jag klara mig utan den!?:O :D men vu gjorde ju ett sista minne , våran lilla damp dans';) sanna ditt skratt och underbarhet!? alex , aa vad ska man säga kommer sakna hela dig! och alla andra i klassen:O saaakkknnnnarrr er redan ! men alla får ha VÄRLDENS BÄSTA  sommar! och alla andra i 7:an oxå , ha det bäst! och sen har vi ju lilla John G (A) så himla underbar av sig och så e han ju stekigt coool!(L) men alla få ha det bäst verkligen <3
jag kommer hem den 14 Juli typ och åker den 18 igen till gothia men som tur va är man ju med kompisarna!
vi är i kroatien den 16kanske , för vi ska va några dagar i österike oxå , MEN  det BÄSTA av allt är ju att Olivia är oxå kroatien! :D:D så himla kul , saknar henne sjukt mkt!<3

medans jag e borta har jag bett lisa gästblogga lite!:D hoppas hon hinner med några inlägg iaf ,:D snällt av dig lisa!(L) jag ska försöka blogga lite där ner oxå(L)


men ha det verkligen bäst nu (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0