torsdag kväll

   Datum: 2010-06-10 & Klockan: 21:20:02 | Kategori: Allmänt
hejsanhejsan , nu är jag klar med allting , har städat rummet och lite sånt tagit ut de sista sakerna , va och hälsade på pappa innan som ni vet , kommer sakna honom nu när jag e borta , men tiden kommer gå fort och få ta och skcicka vykort. :D nu ligger min ipod & MP4 på laddning så dem är klara tills vi åker , jag ska till skolan men åker hem vid lunch typ , sorgligt att behöva säga hejdå till sina bästa vänner , men det får bli vykort/litet kärleksbrev hihi till dem med!:D
aja ska försöka blogga imon , men annars får ni har en sjukt bra somma puss

puss&kram/N

 MINA FINA VÄNNER SOM JAG KOMMER SAKNA SJUKT MKT!
MEN NI SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Monikaa

Kommer sakna dig sjukt mycket, fan en hel månad:( <33333

2010-06-11 @ 13:53:11
Postat av: Beatrice

Älskling ha de bra, tänk på mig mkt ! ring mig när du kommer hem direkt! älsksar dig



Pusssssssen ;*

2010-06-11 @ 14:43:48
Postat av: malva

ha det bäst och jag tänker på dej!

puussar & kramar till dej goding <3

jag älskar dej precis som du är <3

2010-06-11 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0