torsdag

   Datum: 2010-06-10 & Klockan: 17:44:10 | Kategori: Allmänt
hejsan :) nu sitter jag hos pappa ,  slutade halv 3 , hade elevens val idag , först satt jag och louise bara i bibblan och snackade sen va det lunch sen hade jag pop&rock, vi hade musik tävling och kollade på film , the rocker , hette den :) sen efter skolan stack jag in till pappa , nu har jag ätit lite mat och ska snart hem till mamma , imon åker jag som ni vet , till croatien , jag kommer sakna alla sjukt mkt , men som sagt ni försvinner ju inte , sen är jag med kompisar en hel vecka på gothia och sen ungern , efter ungern har jag typ 2 veckor att vara med kompisar!:D läääängtar! sen börjar åttan :S :D hoppas jag blir brun ska verkligen försöka sola så mkt jag kan , sen har vi datorn med mig som jag ska försöka blogga lite ifrån så ofta jag kan ! men iaf har skoldagen va rolig , har inte mkt mer att säga ,

om jag inte hinner blogga imon så får ni ha det allra bäst , kommer sakna er enormt mkt , jag får ta och skicka vykort till er (a) ^^ hihihi aja ha det bäst!(L)


ÄLSKAR ER!

PUSS/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0