10.30 till stan

   Datum: 2010-06-09 & Klockan: 18:40:26 | Kategori: Allmänt
hejsan hoppsan , har vart typ världens bästa dag för vi slutade halv 11 !:D sjukt najs! vi hade engelska och kollade på film , sen så gick klassen till tingsrätten för vi skulle kolla på en rättegång tror jag man säger !?:P det va en som hade snattat typ :P inte världens roligaset , jag hade hellre sätt misshandel som 7c fick :D aja efter det slutade vi , jag gick inte till stan med sanna lisa alex och matilda , blev lite shooping iaf , jag köpte en rosa bikini och en grå/svart anna overdel :D och dem andra köpte lite annat :D sen efter några timmar på stan gick jag till pappa och va hos honom ett tag för att säga hejdå :/ men kanske hinner in imon en stund !:D tror att jag hinner det för har inget annat än fotboll , sen tog jag en buss hem och nu gör jag inte så mkt :D

här e bekinina:D

puss/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0