bagare?:D - NEJ tack!

   Datum: 2010-03-31 & Klockan: 16:26:54 | Kategori: Allmänt
hejhej:D

idag slutade vi vid halv 12 som vanligt:D men misadde frsta bussen så jag va inte hemma förens klockan va 13.15 -.- haha aja när jag kom hem väntade jag på mamma och sen bakade jag choklad muffins:D mumma
men sen efter det skulle jag baka nått men ojj höhö jag skulle RÖRA smöret INTE SMÄLTA:P så det va bara att slänga....men aja skit samma:D nu har jag inte gjort så mkt...ska väll bara ta det lugnt nu , och det e såå sjukt skönt väder ute:D imon är det sista dagen i skolan sen är det looooooooov:D det kommer bli såååå skönt att sova och vara med kompisar eller vad man ska göra:D
ha det bra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0