bilden (y) (L)

   Datum: 2010-03-25 & Klockan: 19:34:32 | Kategori: Allmänt

hej hej
nu har jag typ packat klart till HALSBERG :D imon är jag ledig från klockan 11.00 :D då ska jag in till stan och köpa skor , mat och lite så , kanske ett par mjukisbrallor;D ÅÅhhh vad jag längtar med det känns overkligt at det är imon höhö men men bussen går klockan fyra...men iaf. har städat rumet (A) duktig som jag är! ;) och nu sitter jag här :D det har vart en sjukt härlig vårdag ju! :D i skolan vad det först som vanligt sen va i i ishallen men 7:an och åkte hahah jag är ju värsta proffset dåe;) ....not:P sen efter gick jag lisa philip jesper och fredde till netto :P sen till stadsbussen  :P sen va det bara för oss att gå hem från E22 verkligen kul...not ! -.-' men dagen har vart bra. har ni haft en bra dag!? japp japp ...har inget mer att skriva nu men vi ses;D
seeyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0