DÅLIGT AV MIG!

   Datum: 2010-03-21 & Klockan: 14:41:10 | Kategori: Allmänt
förlåtförlåtförlåt! ;O

hejhej , har inte bloggat på hur länge sen som helst! men nu ska jag komma igen :D i frdags så va det en vanlig skoldag...men det va sjukt äklig mat! potatis mot och köttfärsås ;O snacka om dålig blandning! så jag åt inget sen på sista lektionen kände man att man verkligen hade blodsockerfall ! jag va helt skakis i benen... sen efter skolan hämtade mamma mig i skolan så åkte jag hem och åt sen åkte vi till vetlanda......
HELGEN:
vart i vetlanda  , hADE väldigt roligt hahahah , åkt skidor , och jag har gjort årets mest minnesvärda vurpa hahahah sjukt kul , och det gjorde inte ont! bara ett blåmärke jag typ precis märkte hahah , men jag lever:D
sen har vi skrämt bella så jag tror hon har forbi för mikrofoner hhahaha ;D och så har vi gjort mkt mer...:D
men det va sista helgen i vinte vi ses där tyvär...:/ men sanna kommer nog till mig på påsklovet:D

Nu har jag sminkat mig lite och ätit:D senare vid fem ska jag åka och dansa DISCO och sen vig halv nio har jag RAGGA:D

sen är det sista dagen på helgen tyvär och imon är det skola...-.-'
men på fredag är jag ledig från klockan 11;D vad ska jag göra då?;O hahaha
det vet ni jue:D

jaja jag återkommer senare:D
puss

Kommentarer
Postat av: joakim

Jag var ju BÄST



2010-03-21 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0