:O

   Datum: 2010-03-28 & Klockan: 11:30:02 | Kategori: Allmänt
heeeej*:D
nu är jag hemma , kom hem vid halv 2 , jag har haft såååå sjukt jävla kul . men lite strul blev det men aja det löste sig som tur va:D för mig gick det sådär:P dansade först en gång sen va det 2try men då blev inte jag uppropad så jag vene om det va många  2try eller om jag gick vidare en gång till , men sen dansade jag en gång till men sen kom jag inte längre... men det va sååå kul! bussen upp va oxå kul , och hotellet :O hahahhaaha det va typ hockeylag där ovh så ville väll ingen gå och lägga sig så vi sprang runt på hotellet och aa dt va sååå kul , ni får fråga mer om ni vill veta;)
sammanfatting: UNDERBRT
Idag ska jag iväg till fotbollen...vi ska stå på loppis:P jag ska stå med alex och matilda som jag vet sen e det nog fler där:D
sen shiiiit fick as brottom nu men uppdatering kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0