hej :P

   Datum: 2010-05-27 & Klockan: 21:20:17 | Kategori: Allmänt
hejhejhej :D nu är jag hemma från träningen , :D
hade sovmorgon idag , började vid 9 och skulle cykla till dämmet , och typ kolla fåglar , men satt mest och chillade , vi cyklade tbx till skoln vid 11 tiden och hade då lunch , sen hade vi svenska och sen matte så dagen gick fort , efter skola så var jag ju tvungen att cykla hem i värsta motvinden :P men när jag äntligen va hemma *pust* så åt jag och sen va det bara att plugga , men det va faktiskt inte svårt :D sen va det träning , va oxå rätt chill , imon är det som sagt eng. prov , sen har jag fått hem lite kläder , två par leggis , en vit tröja och en tunika , och sen så fick mamma oxå hem lite och vad tror ni jag hittade först i påsen , jo två scarfas :P mamma är beroende av dem :P imon är det fredag och då ska laget åka och hjälpa till på travet och dela ut lappar och glass , sen e det ju HEELG! :D och bara 2 veckor tills jag åker til croatien ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0