sommarens små planer!:D

   Datum: 2010-05-31 & Klockan: 18:25:57 | Kategori: Allmänt
hej , hade ingen tid att blogga igår , hade match och sen va jag hos bella, vi förlorade med 5-2 och jag gjorde 2 mål :D sen va jag med bella elias och gustav skulle kommit men blev ändring , vi tog det bara lugnt och så, nu är jag hemma från skolan okej för nån timme sen :P blev ingen träning för min del , för har ont i kroppen..särskilt där hon sparkade mig igår -.- :@ aja skit samma :P ska iaf täna på torsdag!:D nu är det verkligen inte långt kvar till SOMMARLOV !:D så härligt alla slutar den 18 men jag ska ju iväg så jag slutar den 11 ;( tyvär , men man ska ju inte vara borta för alltid !:D sommarens höjdpunkter tänkte jag berätta!:D jag tar dm i den ordningen dem kommer på sommarlovet i datum ordning;D

1.sola i croatien
2.GOTIHA CUP
3.shoppa i ungern
4.träffa kompisar!

så ligger schemat just nu!:D

imon är det bara en helt vanlig tisdag...:S men onsdag slutar vi tidigt så himla skönt!:D då ska jag plugga och kanske vara men nån fin kompis!?
just nu hoppas jag på vackrare dagar , alltså med sol !:D just nu är det mulet , det blåser , och regnar :O -.- så jag är jatte trött , :P

vad ska ni hitta på i sommar? bada&sola? åka utomlands? vad vet jag ?:D

hoppas ni har haft en bra dag , fast det dåliga vädret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0