onsdag

   Datum: 2010-05-26 & Klockan: 15:02:25 | Kategori: Allmänt
hejhej , idag är det onsdag och det innebär att jag slutar tidigt (11.30) :D mkt härligt , när jag kom hem så städade jag mitt rum , duktig som jag är , jag skulle vart med lilla lisan , men hon mådde inte bra , krya på dig gmn.!(L) får väll se om man hittar på nått senare , jag fattar inte varför värmen och sommaren inte bara kan komma nu ! imon har vi sovmorgon , vi börjar vid 09.00:P så kan gå upp vid 20 i 8 :D vi ska till dämmet och typ naturnörda oss lite :P hahaha (ta inte illa upp om ni gilar det):P hoppas det e fint väder för vi ska cykla , sen vid halv 11 skulle jag lisa och sanna sprungit terräng DM men det blev inställt...:) men aja :D och sen slipper vi SO  för vi stannar på dämmet till lunch typ :D

tog denna bilden för jag verkligen älskar den!:D

lite ''gammla'' bilder bl.a från kolboda , men det va inte så länge sen:P


varmt var det:D                                                      min vackra tränare ;)



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag trodde att det skulle vara kort från uppladdningen men det var på Lollo i stället :D <3

2010-05-26 @ 16:28:36
URL: http://gabriellajudith.blogg.se/
Postat av: evelina

Hejhej!

Tack så mycket :) pussskram <33

2010-05-26 @ 18:57:10
URL: http://ilovedans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0