oserriös bils ;)

   Datum: 2010-05-14 & Klockan: 11:13:11 | Kategori: Allmänt
hejhej , jag har hafr en liten blogg paus.....men ska försöka börja igen :D nu är det lång helg ! ledig till måndag:D igår sov jag hos lovisa med moa oxå :D på kvällen kom jesper och kalle :D kollade på film och så , sen gick vi och la oss vis halv 1 och somnade kvart över , sen vaknade vi vid halv 11 och låg i sängen till 16.00 :D sen kom pappa och hämtade mig så åkte jag hem en timme , och sen åkte jag tillbaka och så drog vi och körde lasergame:D jag moa lollo ludde john och sebbe:D mkt trevligt , sen åkte jag lollo och moa hem till moa och så satt vi vid datorn och åt lite , sen åkte vi till karl och kollade film , vid 23.00 kom pappa och hämtade mig och sen så slappade jag bara :D ida ska jag sova hos antonia :D (L) saknad är hon! imon lördag åker vi på ZON-läger i nybro :D mkt kul ,kommer hem på söndag..hoppas ni har det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0