SOMMAR ! :D

   Datum: 2010-05-20 & Klockan: 20:46:41 | Kategori: Allmänt
tjeeeenare :D asså det är verkligen sommar på G nu :D man kan ju säga att det har vart ett redigt sommar väder idag! ;D så himla härligt ! man blir så glad ! :D det känns som dagarna är längre :D på rasterna idag har vi legat i gräset och SOLAT :D moa den skiten är ju sjukt brun från thiland ! och nu har hon jätte lätt för att bli brun , lite fuskigt tkr jag (A) aja när jag kom hem så åt jag och sen hade mamma gjort fruktsallad med 2 soters melon banan äpple och sen glass :D mumms :D sen packade jag klart inför DISCO SM  ,sen har jag typ bara städat och vart borta hos några som bor på samma gata :D imon så åker jag till skolan direkr , men vid halv 10 ska jag gå till frissan och fixa håret :D sen är man ledig resten utav dagen :D vig 15.00 så går bussen från kalmar dansinstitut :D LÄNGTAR!:D kommer hem söndag nadd :)
så jag kommer inte blogga i helgen som ni förstår:D

ha det bäst :D (L)
funkar inte med bilder nu men aja ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0