tjeeena

   Datum: 2010-05-28 & Klockan: 20:56:48 | Kategori: Allmänt
halloj , nu är jag hemma hos lollo efter några tunga timmar på travet , jag och hanna va glassgubbar :P med clown klääder ;) kommer komma i tidningen oxå :P vi delade ut så sjukt mkt glass! och massa reklam . idag blev jag hämtad i skolan vid 13.00 för skulle ta pass :D så slutade tidigare (y) när jag kom hem från polisen så la jag mig i solen i några minuter för sen så packade jag oh åkte till travet :D vi åkte dit vid 4 och va klara 10 i 6 -.- men skrattade det gjorde vi !:D (ni får bilden nån annan dag) som sagt nu e jag hos lollo och vi ska väll chilla och träffa nån kanske!? nu är det verkligen inte långt kvart till sommarlov!:D så himlans härligt! jag ska däremot inte vara hemma knappt ska till croatien sen gotiha , sen ungern ;D aja vi hörs
pusss


Kommentarer
Postat av: Sanna J <3333

2010-05-29 @ 16:50:49
Postat av: Sanna J <3333

Vill också följa med dit :d <3333

2010-05-29 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0